Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Zehir, Cemal" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Creating Commitment, Trust and Satisfaction for a Brand: What is the Role of Switching Costs in Mobile Phone Market?
    (Elsevier Science Bv, 2013) Şahin, Azize; Kitapçı, Hakan; Zehir, Cemal
    The purpose of this study was to explore the role of switching costs in the relationship between satisfaction, trust, and commitment for a brand. Data analyzed in this study were collected via questionaires from real consumers (n=457). Our research model emphasizes associations among switching costs, satisfaction, trust and commitment for a brand. Our study provides compelling evidence for future work to gain further insight into switching costs, satisfaction, trust, and commitment for a brand and includes several implications for management practice and future research. Switching costs have positively effect the relationships between satisfaction, trust and commitment for a brand. This empirical study provides a new approach to understand the effects of switching costs on the relationships between satisfaction, trust, and commitment for a brand.

| Düzce Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Düzce Üniversitesi, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Düzce, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim