Özgüç, İpek Müge2024-12-282024-12-2820232148-78712148-7855https://doi.org/10.58816/duzceod.1153123https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2572382https://dergipark.org.tr/tr/pub/duzceod/issue/78350/1153123https://hdl.handle.net/20.500.12684/16507Çalışmada, okul bahçesi ile ilgili yayınlar özellikle “çocuk gelişimi açısından okul bahçesi algısındaki değişim yönünden ele alınarak” incelenmiştir. Bu çalışma, çocuk gelişiminde okul bahçelerinin öğrenciler üzerindeki etkisini içeren literatürleri özetlerken, aynı zamanda okul bahçesi algısındaki değişimi de göstermeyi amaçlamıştır. Yapılan çalışmaların neler olduğunu ve hangi konular üzerinde durulduğunu belirlemek amacıyla 2007- 2022 yılları arasındaki son 15 yıldaki yayınlar incelenmiştir. Böylece eksik olan konular belirlenerek gelecekte araştırma yapacak olan araştırmacılara kolaylık sağlanması da öngörülmektedir. Böylece gelecekteki araştırmalara rehberlik etmek için bir çerçeve sunmaktadır.tr10.58816/duzceod.1153123info:eu-repo/semantics/openAccessokul bahçeleriokul bahçesi algısıçocuk gelişimiForest Industry EngineeringÇocuk Gelişimi Açısından Okul Bahçesi AlgısıArticle191239256DergiPark: 1153123