Bozkurt, SinanAslanargün, EnginAkın, SelmaKılıç, Abdurrahman2020-04-302020-04-3020141308-29222147-6985https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRjME9Ea3pNdz09https://hdl.handle.net/20.500.12684/1850Bu çalışma, proje ve performans ödevleri ile ilgili konularda sınıf öğretmenlerinin düşüncelerini nitel bir yaklaşımla ortaya koymak için yürütülmüştür. Okullar öğrenme ve öğretme sürecinin temelini oluşturduğuna göre ödevlerin de okul yaşantısının bir parçası olduğu unutulmamalıdır. Proje ve performans ödevleri özellikle ilköğretim okullarında karşımıza daha sık çıkmaktadır. Genelleme kaygısı taşımayan bu çalışmadaki veriler amaçsal örneklem yöntemiyle seçilen 66 sınıf öğretmeniyle yapılan görüşmelerden elde edilmiştir. Ayrıca seçilen öğretmenlerin istekli ve görüşlerini paylaşmaya hazırlıklı olması ölçüt olarak belirlenmiştir. Görüşmelerden elde edilen veriler içerik analizine tabi tutulmuştur.This study is carried out to show the qualitative approaches of primary school teachers about the projects and performance tasks. It should not be forgotten that schools form the basis of learning-teaching process and that homework is the part of school life. Projects and performance tasks are generally used in primary schools. The data, unintended to form generalisations, have been acquired from the interviews with 66 primary school teachers who were selected in purposeful sampling method. The readiness and willingness of the teachers to share their ideas were determined as the criteria. The data acquired from the interviews were used in content analysis.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİlköğretimde Uygulanan Proje Ve Performans Ödevlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin GörüşleriThe Opinions Of Classroom Teachers Related To Project And Performance Tasks In Primary SchoolsOther018157173